ترجمه مقاله صندلی یکپارچه و کنترل سیستم تعلیق برای یک ماشین چهار چرخ با مدل راننده
نوشته شده توسط:mimi hos در فنی و مهندسی » مکانیک | ۰۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷ | ۰ دیدگاهترجمه مقاله صندلی یکپارچه و کنترل سیستم تعلیق برای یک ماشین چهار چرخ با مدل راننده

دسته: مقالات ترجمه شده isi
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 3617 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 48
در این مقاله، یک صندی خودرو یکپارچه و کنترل استراتژی سیستم تعلیق برای یک ماشین چهار چرخ با راننده مدل پیشنهاد شده است که به منظور بهبود عملکرد سیستم تعلیق در سواری و راحتی راننده است صندلی یکپارچه و مدل تعلیق شامل چهار سیستم تعلیق در خودرو، سیستم تعلیق صندلی و 4 درجه آزادی (DOP) بر اساس بدل راننده مدل برای اولین بار ارائه شده است این مدل یکپارچه ب
قیمت فایل فقط 32,230 تومان

صندلی یکپارچه و کنترل سیستم تعلیق برای یک ماشین چهار چرخ با مدل راننده 2012
Integrated Seat and Suspension Control for a Quarter Car With Driver Model - 2012 IEEE
چکیده:
در
این مقاله، یک صندی خودرو یکپارچه و کنترل استراتژی سیستم تعلیق برای یک
ماشین چهار چرخ با راننده مدل پیشنهاد شده است که به منظور بهبود عملکرد
سیستم تعلیق در سواری و راحتی راننده است. صندلی یکپارچه و مدل تعلیق شامل
چهار سیستم تعلیق در خودرو، سیستم تعلیق صندلی و 4 درجه آزادی (DOP) بر
اساس بدل راننده مدل برای اولین بار ارائه شده است. این مدل یکپارچه به
ارائه یک پلت فرم برای ارزیابی راحتی عملکرد سواری درشرایط پاسخ سر راننده
در شتاب خودرو تحت اختلالات جاده های معمولی و توسعه کنترل یکپارچه صندلی و
سیستم تعلیق ماشین پرداخته است. براساس مدل یکپارچه، H∞، کنترل حالت فیدبک
برای به حداقل رساندن شتاب سر راننده در اختلالات جاده ها طراحی شده است.
با
توجه به اینکه متغیرهای برای مدل راننده جهت اندازه گیری در دسترس نیست،
یک کنترل بازخورد خروجی استاتیک، که تنها با استفاده از اندازه گیری
متغیرهای حالت است طراحی شده است. بحث بیشتر در طراحی کنترل کننده چند
منظوره قوی، که در نظر راننده برای عدم قطعیت است و همچنین محدودیت سیستم
تعلیق و خواص جاده است نیز فراهم شده است. تاریخ و زمان و شبیه سازی عددی
برای ارزیابی اثر بخشی استراتژی کنترل پیشنهاد شده است. نتایج نشان می دهد
که صندلی یکپارچه و کنترل تعلیق می تواند به طور موثر بهبود تعلیق را در
سواری و عملکرد آن در مقایسه با تعلیق صندلی و کنترل سیستم تعلیق خودرو می
باشد. کلمات کلیدی: مدل بدن راننده- کنترل یکپارچه- سیستم تعلیق صندلی-
کنترل خروجی بازخورد- تعلیق خودرو.
1 – مقدمه:
صندلی تعلیق شده
معمولا در وسایل نقلیه تجاری پذیرفته شده صنعتی، کشاورزی و حمل و نقل و
دیگر اهداف برای راحتی راننده، کاهش خستگی ناشی از ساعات کار طولانی برای
راننده و یا قرار گرفتن در معرض کار شدید در محیط هایی مانند شرایط خشن
جاده و بهبود راحتی راننده است. مطالعه برروی بهینه سازی و کنترل سیستم های
تعلیق در صندلی برای کاهش ارتعاش های عمودی از موضوعات فعال در این دهه
بوده است. سه نوع اصل از تعلیق صندلی وجود دارد که به عنوان مثال، تعلیق
صندلی معلق، صندلی نیمه فعال، تعلیق صندلی فعال ارائه شده است. مطالعه بر
روی صندلی تعلیق شده منفعل به طور عمده تمرکز بر بهینه سازی پارامتر برای
سفتی و ضریب میرایی است. به طور کلی، کمی سفتی ممکن دریافت سواری راحتی
است. با این حال، تعلیق بزرگتر احتمال انحراف داشته و از این رو ممکن است
در نهایت متوقف شود. مطالعات انجام شده در حداقل سفتی در شرایط و موقعیت
صندلی و سفتی غیر خطی منجربه راحتی راننده شده و محدودیت انحراف و از تعلیق
را داشته است. با توسعه رولوژی مغناطیسی (MR)، یا الکترو رئولوژی (ER)
دمپر، کنترل نیمه فعال تعلیق منجر به نیروی میرایی متغیر با مصرف توان کمتر
می شود. با این حال، هر دوی ER، و یا MR تنها کنترل میرایی را داشته که
نظیر این سیستم تنها در طول مرحله ائتلاف انرژی موثر است. مطالعه بر روی
صندل تعلیق شده فعال به طور عمده در حال توسعه استراتژی های کنترل پیشرفته
بوده که تمرکز و استفاده در انواع مختلف دیسک به منظور بهبود سیستم تعلیق
صندلی دارد در حالی که با توجه به مسائل مربوطه اشباع محرک و تنوع بار و
زمان تاخیر و قابلیت اطمینان است. در میان سه نوع از تعلیق صندلی، سیستم
تعلیق صندلی فعال می تواند بهترین عملکرد را در ارائه راحتی داشته، لذا
توجه بیشتری در سال های اخیر دریافت کرده است. علاوه بر تعلیق صندلی، سیستم
تعلیق خودرو به طور گسترده ای به مدت طولانی مورد مطالعه قرار گرفت. تعلیق
خودرو در واقع، به عنوان یک سیستم تعلیق اولیه برای همه وسایل نقلیه برای
راحتی ارائه شده و نگهدارندگی جاده ای و دیگر توابع دینامیک را دارد. مانند
سیستم تعلیق صندل، حالت منفعل و نیمه منفعل در تعلیق خودرو نیز ارائه شده
است. سیستم فعال و نیمه فعال با توجه بیشتری بوده که برای بهبود راحتی
سواری خودرو و نگهدارندگی جاده است.
قیمت فایل فقط 32,230 تومان

برچسب ها : ترجمه مقاله صندلی یکپارچه و کنترل سیستم تعلیق برای یک ماشین چهار چرخ با مدل راننده , صندلی یکپارچه , کنترل سیستم تعلیق , برای یک ماشین چهار چرخ , با مدل راننده
-
اصل و عین سوالات مهارت های هفتگانه (ICDL) آزمون های استخدامی فراگیر
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۱ -
پاورپوینت ارگونومی
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۰ -
پاورپوینت کتاب تئوری حسابداری (مقدمه ای بر تئوری های توصیفی) تالیف دکتر هاشم نیکومرام و دکتر بهمن بنی مهد
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۸ -
طب قرآنی
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۷ -
لاغری سریع و آسان
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۵ -
درمان ام اس
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۴ -
پاورپوینت مهندسی ارزش در احداث پل در 23 اسلاید کاربردی، آموزشی و کاملا قابل ویرایش به همراه شکل و تصاویر و جداول
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۳ -
جزوه دینامیک ماشین صنعتی امیرکبیر دکتر اسلامی
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۳ -
جزوه طراحی اجزا 2 (دکتر عباس رهی)
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۲ -
مراحل اجرای یک ساختمان
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۱ -
مبانی برنامه ریزی شهری
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۱ -
سازه های فضا کار
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۱ -
مرمت ابنیه
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۰ -
پاورپوینت اثرات زلزله بر ساختمان
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۰ -
پاورپوینت تحلیل برج قابوس
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۹ -
پاورپوینت کاشی کاری
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۹ -
پاورپوینت معماری پایدار
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۸
نظرات
ارسال نظر