ترجمه مقاله تحقیقات در استراتژی سیستم كنترل تعلیق فعال براساس مدل با پارامتر های سیستم هیدرولیك
نوشته شده توسط:mimi hos در فنی و مهندسی » مکانیک | ۰۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶ | ۰ دیدگاهترجمه مقاله تحقیقات در استراتژی سیستم كنترل تعلیق فعال براساس مدل با پارامتر های سیستم هیدرولیك

دسته: مقالات ترجمه شده isi
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 1113 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 13
عیب تعلیق فعال با دقت پایین باعث شده است كه از حركت محرك به سمت جلو مشكلاتی به وجود آمده و همچنین تجزیه و تحلیل داده های تعلیق وجود دارد از جمله پارامتر های سیستم تعلیق از طریق ساخت مدل تعلیق فعال در سیستم هیدرولیك است ضریب ماتریس وزن شتاب بدنه خودرو و انحراف تعلیق و جابجایی تایر از طریق تجزیه و تحلیل كنترل LQg و تعلیق استراتژی كنترل LQg آورده ش
قیمت فایل فقط 19,800 تومان

تحقیقات در استراتژی سیستم كنترل تعلیق فعال براساس مدل با پارامتر های سیستم هیدرولیك - 2013
Research on Active Suspension Control Strategy Based on The Model With Parameters of Hydraulic System - 2013 IEEE
چكیده :
عیب
تعلیق فعال با دقت پایین باعث شده است كه از حركت محرك به سمت جلو مشكلاتی
به وجود آمده و همچنین تجزیه و تحلیل داده های تعلیق وجود دارد . از جمله
پارامتر های سیستم تعلیق از طریق ساخت مدل تعلیق فعال در سیستم هیدرولیك
است . ضریب ماتریس وزن شتاب بدنه خودرو و انحراف تعلیق و جابجایی تایر از
طریق تجزیه و تحلیل كنترل LQg و تعلیق استراتژی كنترل LQg آورده شده است .
نتیجه گیری این است كه تعلیق فعال كنترل بیشتری بر ثبات و راحتی نسبت به
تعلیق فعال داشته و PID شبیه سازی شده و تعلیق فعال و غیر فعال PID شبیه
سازی شده و تعلیق فعال و غیر فعال PID با هم مقایسه شده اند . عملکرد خروجی
نیروی کنترل LQg بهتر از کنترل PID بوده است که می تواند از نیروی دریافت
کننده سیگنال باشد.
کلمات کلیدی : تعلیق فعال , مدل سیستم هیدرولیک , معادله واحد , کنترلLQg , شبیه سازی
1 – مقدمه :
تعلیق
فعال بین فضای بدون فنر و معلق سازی براساس تعلیق منفعل می باشد . تعلیق
واقعی خودرو می تواند از طریق اندازه گیری سیگنال سنسور شتاب و سنسور
جابجایی به دست آید . خروجی محرک با تعیین استراتژی و کنترل آن می تواند
اطمینانی از عملکرد فرمان , ترمز و شتاب را به وجود بیاورد . بیشترین پژوهش
ها رابط بین نیرو محرکه و جابجایی محرکه را در نظر نگرفته اند . مدل بدون
سیستم هیدرولیک دقتی ندارد . نقص ناشی از این رو نتایج عملی متفاوتی را در
کنترل نشان می دهد . در نهایت شبیه سازی عملی کاهش را نشان می دهد . هسته
تعلیق فعال استراتژی کنترل است . در حالیکه تحقیقات کشور ها هنوز در مرحله
بهینه سازی استراتژی کنترل و پژوهش های تئوری است . حالت کنترل اصلی در
تعلیق فعال نتیجه کنترل PID و کنترل فازی و کنترل شبکه عصبی و کنترل هوک می
باشد .
کنترل PID و کنترل هوک مدل های کنترل نماینده هستند . آنها
مقدار قابل توجهی زمان را برای تنظیمات PID نیاز داشته , در حالیکه کنترل
هوک همیشه محافظه استحکام تنظیم شده دارد . سه شاخص ارزیابی شتاب شامل بدنه
خودرو , انحراف تعلیق و تایر مورد توجه در کنترل LQg بوده و تضمین ثبات
کنترل در شرایط مختلف کاری مورد توجه است . مدل براساس کنترل LQg ساخته شده
است . که نتیجه آن سیستم هیدرولیک می باشد . و نتیجه مطلوب می تواند از
طریق تایید ماتریس وزن متناظر با توجه به هدف کنترل مطلوب به دست آید .
2 – مدل تعلیق فعال :
تعلیق
فعال شامل تقویت کننده و آهنربای الکتریکی , شیر کشویی , هیدرولیک و منبع
هیدرولیک است . سیستم تعلیق در خودروی چهار چرخ برای این تحقیق مناسب در
نظر گرفته شده است . که در آن بدنه ماشین به عنوان یک جسم صلب بوده و تایر
ها به عنوان معادل های تعلیق می باشد . مدل فیزیکی در شکل 1 نشان داده شده
است .
الف – مدل ورودی جاده
مدل ورودی جاده در تعلیق بسیار مهم است . جاده در این مقاله به صورت طبیعی براساس مدل زیر شرح داده شده است .
معادله1
که
در آن X و مشتق X برای سرعت و جابجایی در جاده بوده و F0 وg0 وω(t) محدوده
فرکانس پایین و ضریب زبری جاده و وضعیت جاده به طور جداگانه است .
قیمت فایل فقط 19,800 تومان

برچسب ها : ترجمه مقاله تحقیقات در استراتژی سیستم كنترل تعلیق فعال براساس مدل با پارامتر های سیستم هیدرولیك , تعلیق فعال , مدل سیستم هیدرولیک , معادله واحد , کنترلLQg , شبیه سازی
-
اصل و عین سوالات مهارت های هفتگانه (ICDL) آزمون های استخدامی فراگیر
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۱ -
پاورپوینت ارگونومی
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۰ -
پاورپوینت کتاب تئوری حسابداری (مقدمه ای بر تئوری های توصیفی) تالیف دکتر هاشم نیکومرام و دکتر بهمن بنی مهد
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۸ -
طب قرآنی
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۷ -
لاغری سریع و آسان
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۵ -
درمان ام اس
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۴ -
پاورپوینت مهندسی ارزش در احداث پل در 23 اسلاید کاربردی، آموزشی و کاملا قابل ویرایش به همراه شکل و تصاویر و جداول
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۳ -
جزوه دینامیک ماشین صنعتی امیرکبیر دکتر اسلامی
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۳ -
جزوه طراحی اجزا 2 (دکتر عباس رهی)
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۲ -
مراحل اجرای یک ساختمان
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۱ -
مبانی برنامه ریزی شهری
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۱ -
سازه های فضا کار
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۱ -
مرمت ابنیه
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۰ -
پاورپوینت اثرات زلزله بر ساختمان
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۰ -
پاورپوینت تحلیل برج قابوس
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۹ -
پاورپوینت کاشی کاری
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۹ -
پاورپوینت معماری پایدار
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۸
نظرات
ارسال نظر